آموزش مدیریت سرور

در این وبلاگ آموزشهای تخصصی مدیریت و کانفیگ سرور قرار خواهد گرفت

آموزش مدیریت سرور

در این وبلاگ آموزشهای تخصصی مدیریت و کانفیگ سرور قرار خواهد گرفت

قیمت کفپوش اپوکسی در سایت سمین پولیمر

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۰۹ ق.ظ

کفپوش اپوکسی، پوششی از جنس پلیمر می باشد که روی بتن یا موزاییک در لایه های مختلف اجرا می شود. اپوکسی را نمی توان روی آسفالت اجرا کرد ولی سطوحی مانند موزاییک و سنگ بهترین انتخاب برای اجرای اپوکسی است. معمولا قبل از اقدام به دریافت کفپوش اپوکسی زیر کار را با بتن یا موزاییک پوشش دهید.

در ادامه مقاله کفپوش اپوکسی در سایت مجری طرح های کفپوش صنعتی اپوکسی ثمین  می توانید به سادگی کفپوش اپوکسی  را سفارش دهید تا کارشناسان ما در اسراء وقت در طرح و اجرایتان شما را یاری کنند.

مزایای کفپوش اپوکسی

اولین مزایای کفپوش اپوکسی حفاظت از سطح زیر اپوکسی برای سایش و فرسایش است. این ماده یک سطح تمیز و یک دست به شما ارائه می دهد که اصلا درز ندارد. یک نکته که بسیار حائز اهمیت است این است که اپوکسی اصلا گرد و غبار از خود بروز نمی دهد.

کفپوش اپوکسی دارای ویژگی مقاومت مکانیکی و شیمایی است و می تواند حدود 5 تا 6 تن بار را تحمل کند و همچنین در برابر شرایط اسیدی، قلیایی، حلال و سایر مواد شیمیایی موجود مقاومت کند.

جدا از ویژگی های فنی باید گفت کفپوش اپوکسی بسیار زیبا و مدرن است. در جهت اجرای ایده طرح کفپوش شما هیچ محدودیتی در اجرای رنگ ندارید.

ویژگی دیگر این نوع کفپوش قابلیت خط کشی و همچنین علامتگذاری است.

تمیزکاری این نوع کفپوش بسیار راحت است و شما اصلا نگرانی در رابطه با شستشوی کفپوش نخواهید داشت.

قیمت کفپوش اپوکسی

قیمت کفپوش اپوکسی به ویژگی های بسیار زیادی بستگی دارد. همچین مهم ترین عوامل موثر در تاثیر قیمت کفپوش اپوکسی عبارت است از: مقدار مصرف روکش اپوکسی با توجه به ضخامت آن، نوع و تعداد و ماشین آلات درگیر در پروژه، نیوری انسانی شامل مدیر پروژه، سرعت پروژه و…، موقعیت پروژه به جهت محاسبه هزینه های حلم و لجستیک، تجهیزات مصرفی مثل غلطک و چسب و…، سود پیمانکار و همچنین هزینه های مالیات و بیمه، هزینه هایی مانند اقامت، خورد و خوراک در طول پروژه که کارگران از آن استفاده می کنند و بیمه حوادث که بسیار برای کار مهم است.

شما می توانید در سایت ثمین با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا بتوانند به شما مشورت های مهمی در رابطه با کفپوش صنعتی اپوکسی ارائه دهند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۰/۱۲/۲۱
  • ۲۳۰ نمایش
  • p3ym4n محمدپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی