آموزش مدیریت سرور

در این وبلاگ آموزشهای تخصصی مدیریت و کانفیگ سرور قرار خواهد گرفت

آموزش مدیریت سرور

در این وبلاگ آموزشهای تخصصی مدیریت و کانفیگ سرور قرار خواهد گرفت

تصور کنید می‌توانستید فقط با راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی حتی بدون رفتن به محل کارتان و یا از صبح تا شب کار کردن برای دیگران به اندازه ۵ کارمند درآمد داشته باشید در این حالت چقدر زندگی شما لذت‌ بخش‌تر می‌شد؟

اگر می‌توانستید کم بود درآمد و حسرت داشتن همیشگی خواسته‌هایتان را با کسب درآمد از اینترنت و بدون نیاز به سرمایه برای همیشه رفع کنید چقدر امروز خوشحال‌تر بودید؟

اگر شما هم رسیدن به این جایگاه را آرزوی خود می‌دانید باید بگویم که جای کاملاً درستی هستید و فاصله شما تا رسیدن به آرزوهایتان فقط خواندن و به پایان رساندن این آموزش است.

 

چرا کسب و کار اینترنتی باید اولویت شما باشد؟

کسب درآمد اینترنتی یکی از جدیدترین و پردرآمدترین کسب و کارهای دنیا محسوب می‌شود.

درآمدهای خارج از تصوری که در مدت بسیار کوتاهی افراد جوان و کم سن را به قشر میلیاردر ایرانی تبدیل کرده است.

نمونه‌های فراوانی از افراد ثروتمند اینترنتی وجود دارند که با یک جستجوی ساده می‌توان به آن‌ها رسید.

نمونه معروف آن برادران محمدی دیجی کالا هستند که بر اساس اعلام منابع موثق با درآمد بیش از ۲ میلیارد تومان در روز بر حرف بنده صحه می‌گذارند.

 

خوب امیدوارم تا اینجا قدرت و بزرگی کسب و کار اینترنتی شما رو به وجد آورده باشه چون قرار است در ادامه شما رو با نحوه درآمدزایی از این منبع بی‌کران ثروت آشنا کنم.

کافی است که در یکی از حوزه‌های زیر کسب و کار خودتون رو راه‌اندازی کنید تا شاید روزی از شما هم به عنوان یک ثروتمند خودساخته نام برده شود.

 

مزایای کسب درآمد از اینترنت نسبت به کسب و کارهای سنتی در چیست؟

اگر بخواهیم مزایای کسب و کار اینترنتی را برای شما تک‌تک بگوییم شاید اغراق نباشد نصف روز را باید برای این کار زمان بگذاریم.

فقط گوشه‌ای از مزایایی آن را در زیر برایتان می‌گویم دیگر تصمیم با شماست که بخواهید وارد این نوع کسب و کار بشوید یا خیر.

  • کسب درآمد بدون سرمایه
  • آزادی شغلی و زمانی
  • درآمد نامحدود و عدم وابستگی به زمان و مکان
  • بازاریابی ارزان‌تر
  • قابلیت شروع بدون نیاز به دفتر و شرکت
  • عدم نیاز به مجوز
  • قابلیت راه‌اندازی سریع و کسب درآمد از روز اول

 

چگونه از اینترنت کسب درآمد باورنکردنی داشته باشیم؟

برای کسب و کار اینترنتی باید در وهله اول علاقه وجود داشته باشد اگر کاری رو شروع کنید که تا ۵ سال حاضر نباشید برای آن حتی رایگان وقت بگذارید شانس چندانی برای موفقیت در آن کار ندارید.

با فرض اینکه یک حوزه کاری پیدا کردید که مطمئن هستید به آن علاقه دارید باید بعدش بررسی کنید که آیا این کسب و کار آینده رو به رشدی دارد یا خیر!

آیا مخاطبان آن آنقدری هستند که تقاضای زیادی برای محصول یا خدمت شما وجود داشته باشد؟ آیا رقیب به اندازه کافی در این کسب و کار وجود دارد یا نه؟

وجود رقیب در کسب و کار اینترنتی خودش نشان‌دهنده این است که بازار خوبی توی اون حوزه وجود دارد و با اینکه شاید نظر شما این باشد که این کار ممکنه اشباع شده باشد باید همینجا بگویم که خوب اشتباه می‌کنید.

 

منبع: https://www.modireserver.com/%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d8%af%d8%b1%d8%a2%d9%85%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c/

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۰/۰۴/۲۵
  • ۱۸۶ نمایش
  • p3ym4n محمدپور

نظرات (۱)

خیلی ممنونم از شما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی