آموزش مدیریت سرور

در این وبلاگ آموزشهای تخصصی مدیریت و کانفیگ سرور قرار خواهد گرفت

آموزش مدیریت سرور

در این وبلاگ آموزشهای تخصصی مدیریت و کانفیگ سرور قرار خواهد گرفت

پیمان محمدپور کیست؟

دوشنبه, ۱ آذر ۱۴۰۰، ۰۸:۳۱ ب.ظ

پیمان محمدپور کیست؟! پیمان محمدپور در سال 1367 در تهران به دنیا آمد. تحصیلات خود را در رشته برق/الکترونیک ادامه داد و موفق شد در سال 1393 از دانشگاه غیاث‌الدین جمشید کاشانی فارغ‌التحصیل شود. به دلیل علاقه شدید ایشان به حوزه آی تی و کامپیوتر از همان بدو ورود به دانشگاه یادگیری خود را در این زمینه شروع کرد و علاقه چندانی به رشته مهندسی برق نداشت و فقط به دلیل درخواست خانواده در این رشته تحصیل نمود.

در همان سال‌های ابتدایی تحصیل به دلیل شوق فراوان به حوزه امنیت شبکه وارد این حوزه تخصصی شد و موفق گشت تا در این حیطه به مدارج بالای تخصص برسد سپس دو تیم امنیتی در همان سال‌ها راه‌اندازی کرد که بسیار در بین علاقه‌مندان به این حوزه شناخته شد و در نهایت به دلیل محدودیت‌هایی در این حوزه به اجبار این فعالیت را ترک کرد و سپس وارد تخصص مدیریت سرور شد. به دلیل علاقه‌ای که به سیستم‌عامل لینوکس و برنامه‌های متن‌باز داشت کار خود را در بخش مدیریت و کانفیگ سرور ادامه داد تا نهایتاً 2 سال بعد اولین شرکت خود که خدمات میزبانی وب را ارائه می‌داد راه‌اندازی نمود با گذشت 3 سال فعالیت حرفه‌ای در زمینه میزبانی وب نهایتاً با تغییر آدرس دامنه سایت به modireserver.com هم‌زمان خدمات خود را به این سایت منتقل نمود و در حال حاضر نیز به شرکت‌های بزرگ، خدمات کانفیگ و مدیریت سرور ارائه می‌کند.

بعد از راه‌اندازی شرکت هاستینگ به دلیل عدم آگاهی با تکنیک‌های بازاریابی و سئو ناچار شد بار دیگر آستین خود را بالا زده و به صورت کاملاً خود خوان بدون شرکت در هیچ دوره‌ای در این حوزه نیز به سطح بالایی از توانایی علمی برسد و در حال حاضر ایشان در مجموعه مدیر سرور مشغول برگزاری دوره‌های فوق پیشرفته سئو موسوم به دوره استادی سئو می باشد.

 

پیمان محمدپور کیست؟

متولد بیست و پنجم بهمن‌ماه 1367 – تهران

مهندس الکترونیک

شروع فعالیت حرفه‌ای: 1390

متخصص سئو و دیجیتال مارکتینگ

مدیر و مؤسس وب‌سایت مدیر سرور

برگزار کننده بیش از 50 وبینار تخصصی سئو

برگزار‌کننده بیش از 100 دوره تخصصی سئو و دیجیتال مارکتینگ

مدیر سرور و متخصص امنیت شبکه‌های کامپیوتری

مدرس دوره جامع استادی سئو

مشاور سئو و برندینگ مجموعه گل و گیاه منصوری، دکتر علوی، خانه سفید، دکتر بدیعی، هاستینگ وب دیتا، مجموعه کفسابی سنگ رضایی، کلینیک دندانپزشکی آیریک، تپ تیز، ایتالیک سرویس، گروه مهندسی و صنعتی ثمین، کوروش کمپانی و ...

 

سوابق حرفه‌ای

مدیر و مسئول اسبق شرکت هاستینگ وی پی اس رویال

مدیر اسبق تیم‌های امنیتی سایبرگارد و سکیوریتی ادوایزر

متخصص تبلیغات گوگلی موسوم به گوگل ادوردز

5 سال سابقه حرفه‌ای در زمینه بهینه‌سازی وب‌سایت

تخصص حرفه‌ای در کار با سیستم مدیریت محتوای وردپرس

طراح ui/ux سایت ساز وردپرس

مشاور و مدرس کسب و کارهای اینترنتی

نویسندگی حرفه‌ای در زمینه سئو ودیجیتال مارکتینگ

آشنایی سطح بالا با تکنیک‌های بازاریابی اینترنتی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۰/۰۹/۰۱
  • ۱۹۱ نمایش
  • p3ym4n محمدپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی