آموزش مدیریت سرور

در این وبلاگ آموزشهای تخصصی مدیریت و کانفیگ سرور قرار خواهد گرفت

آموزش مدیریت سرور

در این وبلاگ آموزشهای تخصصی مدیریت و کانفیگ سرور قرار خواهد گرفت

خرید بک لینک مدیر سرور

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۰۰ ب.ظ

خرید بک لینک قوی

خرید بک لینک قدرتمند و دائمی یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین عوامل افزایش رتبه و بهبود سئو سایت محسوب می‌شود به شرطی این بک لینک‌ها می‌توانند باعث افزایش رتبه شما در موتور جستجوی گوگل شوند که از سایت‌های مرتبط و با اعتبار بالا گرفته شده باشند. بک لینک در صورتی که از سایت‌های کم‌ارزش و غیر مرتبط گرفته شده باشد حتی می‌تواند باعث پنالتی شدن سایت شود و خسارات وارده توسط آن گاها جبران‌ناپذیر خواهد بود. تیم دیجی لند آکادمی در پروسه ساخت بک لینک برای مشتریان خود با در نظر گرفتن تمامی موارد بالا، با طرح یک پلن دقیق از معتبرترین و مطمئن‌ترین وب‌سایت‌ها برای سایت شما بک لینک می‌سازد تا علاوه بر کسب نتایج عالی در مدت کوتاه‌تر خطرات پنالتی شدن را به‌طور کامل از بین ببرد.

 

بک لینک چیست ؟

برای آن‌که بدانید بک لینک چیست و چه کاربردی دارد بهتر است با یک مثال عامیانه آن را شرح دهیم.

بک لینک در حکم اعتبار برای یک مغازه‌دار است که هر چه در بازار خوش‌نام‌تر باشد و نزد مشتریان و کسبه به نام نیک شناخته شود به‌طور حتم دارای مشتریان بیشتر و محبوبیت بیشتر نزد دیگران است.

سایت شما بدون داشتن اعتبار در اینترنت و بالأخص نزد گوگل به‌طور حتم پیشرفت چشمگیری نیز نخواهد داشت. فروش زیادی در سایت شما انجام نخواهد شد، برندی معروف و شناخته شده‌ای نخواهید بود و ترافیک بسیار کمی هم به سمت سایت شما خواهد آمد.

 

♦♦♦ خوب احتمالاً برایتان سؤال می‌شود چطور اعتبار سایت خودمان را بالا ببریم؟ ♦♦♦

جواب بسیار ساده است با بک لینک سازی، با بک لینک سایت شما به مرور زمان دارای اعتبار بالاتری خواهد شد و گوگل سایت شما را نسبت به رقبایتان برتری خواهد داد.بک لینک در واقع لینک‌هایی است که از سایت‌های با کیفیت و محبوب که خودشان دارای اتوریتی بالایی هستند به سایت شما داده می‌شود.معیار سنجش اعتبار و محبوبیت سایت‌ها توسط وب‌سایت معروف moz داده می‌شود. این عدد از ۰ تا ۱۰۰ به ترتیب از کمترین به بیشترین میزان محبوبیت سنجیده می‌شود.اگر بخواهید نسبت به رقبای خودتان در گوگل جایگاه بهتری داشته باشید باید با یک استراتژی ثابت در مدت زمان حداقل ۱ سال به صورت مداوم برای سایت خود اقدام به ساخت بک لینک با ارزش کنید.اخیراً وب‌سایت MOZ با آپدیت جدیدی که در سنجش اتوریتی دامین ارائه کرد وبمسترها را به شدت شوکه کرد اغلب وب‌سایت‌ها با افت شدید اتوریتی روبرو شدند البته معیار سنجش ماز گویا دچار تغییر جدی شد و وب‌سایت‌هایی که لینک‌های مشکوک زیادی برای سایتشان ایجاد کرده بودند مشمول این جریمه شدند که خرید بک لینک بی‌کیفیت نیز یکی از فاکتورهای این سایت اعلام شد.البته افت این رتبه به هیچ عنوان به کاهش رنک وب‌سایت‌ها در گوگل ارتباطی نداشت و صرفاً معیاری بود که MOZ ارائه کرد و صرفاً برای سنجش کیفیت لینک‌های ایجاد شده است.

 

منبع

 

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۰/۰۴/۱۰
  • ۴۰۰ نمایش
  • p3ym4n محمدپور

نظرات (۳)

Very Nice

Casi todos los tragamonedas de video prohibidos tambien ofrecen algunos amables de un mini-juego...

ک وبسایت سرگرمی با هدف ارائه آخرین خبرهای دنیای ورزش ،بازی ،موسیقی ،فیلم و سریال ،گردشگری ،مد و استایل و ... به کاربران است. ما در این سایت تلاش میکنیم جذاب ترین مطالب و موضوعات روز را ارائه دهیم تا ذهن شما از خستگی و افکار آزاد دهده آزاد شده و بتوانید پس از استراحت مجدداً آماده فعالیت های روزانه شوید. همچنین ما در DJsargarmi تلاش میکنیم محیطی گرم و دوستانه برای کاربران عزیز فراهم کنیم تا علاوه بر کسب اطلاعات از موضوعات مورد علاقه، به تبادل نظر در خصوص آنها نیز بپردازند.
https://djsargarmi.ir/post/sp-699
https://djsargarmi.ir/post/sp-695
https://djsargarmi.ir/post/ne-66

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی