آموزش مدیریت سرور

در این وبلاگ آموزشهای تخصصی مدیریت و کانفیگ سرور قرار خواهد گرفت

آموزش مدیریت سرور

در این وبلاگ آموزشهای تخصصی مدیریت و کانفیگ سرور قرار خواهد گرفت

چگونه متخصص سئو شویم

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۳۹ ب.ظ

آیا به دنبال جوابی برای سؤال هستید که چگونه متخصص سئو شویم ولی نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ شما دقیقاً جای درستی قرار دارید چون به شما نشان خواهیم داد از ۰ تا تبدیل‌شدن به یک سئوکار حرفه‌ای باید چه مراحلی را طی کنید.

در این مقاله از سلسله جلسات آموزش سئو به شما راه تبدیل‌شدن به یک متخصص حرفه‌ای در سئو وب‌سایت را با ۸ قدم ساده را آموزش خواهیم داد پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

منظور ما دقیقاً از متخصص سئو چی کسی است؟

سئو کار یا Seo Expert فردی است که به‌صورت متناوب در افزایش دانش و تحقیقات سئو و بهینه‌سازی سایت در حال تلاش و یادگیری است و البته دانش کسب کرده خود را با پیاده‌سازی و کسب تجربه همراه کرده و در نهایت از آن به عنوان یک فرد آگاه در سئو و یا متخصص نام برده می‌شود.

متخصص سئو به‌اصطلاح نسبی است. شاید شما خود را یک سئو کار حرفه‌ای و کار کشته بدانید ولی قطعاً همیشه دست بالای دست بسیار است و احتمالاً آقای Rand Fishkin بنیان‌گذار سایت moz دانشش از شما بیشتر است. (البته این صرفاً یک مثال بود)

پس هدف اصلی شما نباید تبدیل‌شدن به یک متخصص سئو باشد شما باید همواره دانش و اطلاعات خود را سئو آن‌قدر بالا ببرید که بتوانید از آن بهره‌برداری مثبتی داشته باشید و سایت شما با بهبود رتبه و رنک همراه باشد.

 

منبع

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۷/۲۸
  • ۲۷۸ نمایش
  • p3ym4n محمدپور

نظرات (۱)

مطلب مفیدی بود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی